Fredag

Helloj.

Jag har blivit sjuk och nästan tappat rösten. Pratar som en jävla idiot. Hoppas det inte håller i sig utan att det bara är nu på morgonen :)

Igår var jag med Dilek i stan och köpte ett superfint linne i rött med en cool rygg och en enkel söt svart kjol.
Ska åka till min syster idag vilket ska bli kuligt :)
Filip, Jesper och Jerry ska åka med.
Kommer nog bli en fin helg. Ha ni det fint. BYEBYEBYE.

Just det, Azra. Jag vill boka dig på måndag ifall det är okej. I alla fall en lite stund :) Jag vill til second hand med dig.
Ifall du kan så hör av dig på måndag. Hihi, älskar dig :)

/Jonna

Kommentarer
Postat av: azra

Jag tror inte att jag har något planerat. JAG VILL SÅ JÄVLIGT TILL SECOND HAND, till alla möjliga. oh ja.

Jag är din på måndag. (hoppas det inte regnar så här mycket bara.

2009-06-12 @ 13:11:59
URL: http://pukic.blogg.se/
Postat av: azra

komigen. detta inlägget är ganska gammalt nu:O

haha<3

2009-06-18 @ 23:31:44
URL: http://pukic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0