Måndag

Hejsan!

Jag har blivit riktigt dålig på att skriva inlägg på senaste tiden. Men jag sätter nästan aldrig på datorn längre. Tycker inte det finns något kul att göra ^^,

Men jag har i alla fall haft det bra sen sist fast jag inte vet när sist var. Men allt har varit som det brukar och det är ju bra.
Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och ha möte. Ska prata lite om pengar och så. Ska bli intressant och kul att ansöka om pengar :)

Jaaaaaao vad är det mer som händer...
På onsdag lämnar Filip mig för en festival och åker upp i landet. Tråkigt men sant :(
MEN! På lördag åker jag till Jennie och Amaaaanda och ska vara där i en tid. Det ska bli kuligt!

Seeeen, Grattis till Irma som fyllde år igår och till Amanda som fyllde år i lördags.
Och och och, grattis till Azras bror som gifte sig i lördags! :D

Ha en fint alla. Jag kommer inte på vad jag ska skriva.
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0