Tisdag

Jag stör mig riktigt mkt på de som inte ser vad de själv gör. Du måste ju förstå att du behandlar andra precis som de behandlar dig. Att prata så mkt om hur dåliga alla andra är mot dig eller hur dåligt du blir behandlar kommer inte hjälpa. Ifall man har ett problem så prata med personen om det. Inget kommer bli löst ifall du är tyst.
Vi är alla idioter och det gör mig jävligt irriterad.

Istället för att sitta där och tjura så gör något med ditt liv. Uppskatta det som har varit och kämpa för det du vill ha. Livet blir inte bättre ifall du är negativ hela tiden. Livet är fort kort för det!

Skolan är slut för min del. Student på fredag :)
Efter stundenten vet jag inte vad som händer. Ett bra jobb med massa pengar? Ja tack.
Eller varför inte vinna pengarna..

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0