Coyote ugly

Idag var jag ute en stund med mig mamma. När vi hade gått en stund kom det fram en tjej med ett papper och sa "Gud välsigna dig" Jadu, ingen har sagt det till mig innan. Jag behöver inte någon gud så jag la pappret på en sten och gick vidare. Kanske det va någon som kom efter mig och behövde gud :)

Igår när jag var med Dilek så pratade jag om när jag gick i förskolan.
Jag kommer ihåg att på gympan hade jag hade en body, exakt såna de sålde på Gina tricot för ett tag sen. Min var rosa och blänkte. Till denna hade jag ballerinaskor som var vita. Jag kommer ihåg hur mycket jag älskade dom skorna ^^,
Jag var sååå fin! :) Gympan då gick ut på att springa i en cirkel.

Just nu kolla jag på Coyote ugly. Den är okej. Jag älskade den så mycket när det precis kommit ut.


Jag och Dilek i somras.
Alltid lika påverkade :)



/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0