Drömmar om framtiden

God morgon!
Idag var det ingen skola p ga inställda lektioner. Hur skönt som helst! En fredag utan några tvång. Jag ska vara med Jonna idag och vi ska ha det lika trevligt som vi altid har när vi ses.

Jag måste uttrycka en viss irritation jag har gentemot vissa idioter. Det är så många idioter man träffar på under sitt liv. Dom värsta är så kallade kompisar man antar har otänksamma känslor om en, men sen gör dom något förödande och ens syn på kompisen blir helt förstörd. Det går inte att rädda ett misstag som är alltför stort och som är alltigenom ond. Varenda gång det sker gör det lika ont. Man kan inte vänja sig vid såna saker. Det enda sm sker är att man går på tå när man träffar nya människor, för man är rädd, oerhört rädd. History repeats itself, jaa det är sant.

Men jag är ändå glad. Så jätteglad över att ha Jonna. Hon är inte heller perfekt för det vore alltför tråkigt. Man behöver ha bråk men det bästa är när man hittar varann igen. Hon är bara så underbar. Under inga omständigheter kommer jag släppa henne, såvida inte hon själv vill det :)

Jag är helt upprymd över framtiden. Studenten är så nära. Jag ska söka jobb på Malmö museum och förhoppningsvis tycker dom att jag kan åstadkomma ett bra jobb. Älskar museum, historia, antika prylar and so on. Jag brinner för det. Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska utbilda mig till arkeolog efter mitt lediga år. Det enda jag vet är att mitt arbete SKA ha något med historia att göra. Så spännande det är med drömmar som är så nära att man kan känna doften av dom. Livet är alltför härligt och bra för mig ^^

Bada/duscha inte efter kl 10 på kvällen, det kan störa grannarna ;)
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0