En samling av minnen

Hejhej :)

Igår var jag och Jonna. Vi sörplade på jägermeister och öl. Det blev underbara diskussioner, mest om sex? :P HAHA.
Det var jättekul att vara med henne <3

Idag har jag tagit en runda till ÖB för att köpa såna dära plastfickor till en pärm. Detta för att jag samlade ihop allt vad jag hade skrivit från 6 årsålder fram tills nu och kategoriserade dom i en pärm. Jag är så stolt! Nu har jag allting bevarat på ett ställe och kan kolla på det när jag vill. Den innehållre så många fina minnen. Även dom dåliga minnena hade jag skrivit ner och det vill jag också bevara för det är trots allt mitt liv. Jag vill inte glömade en enda sekund av det! :)

Jao, nu sitter jag lite framför datorn. Snart ska jag äta pannkakor. Efteråt ta en dusch med en jordgubbspeeling jag inköpte idag från ÖB och senare fortsätta läsa boken "Historikern" jag håller på med nu som är för bra för att släppas :P

När ni kollar på bilder från när ni var små, gör då inte fula grimaser

//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0