En söndag i månaden mars

Hejhej.
Jao, som Jonna meddelade er så var jag och Jonna igår och kollade på en film som skulle vara skräck... men TJI nej :p hahaha. Jag suger på att välja film!

Idag kommer min moster, min kusin och hennes son. Hoppas att det inte blir nägra släktbråk nu :) Jag bad min kusin köpa med lite öl till mig. Öl är gott. Öl åt folket (som är över 18 år) HIHI

Jag ska nog också plugga till psykologiprovet idag. Får se om jag är så duglig (A)
Men man blir så förvirrad av alla teorier som alla personer har gjort. Vad den ena tycker och jämföra med vad den andra tycker. jag har ju t om svårtatt hålla koll på mina egna åsikter :P Haha

Nåja, ha det fint allihopa

//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0