:)

Hej!

Dilek räddade mig idag. Så vi har suttit hemma hos henne. Först slöade vi som alltid och åt massa. Av mat blir man trött. Så vi var tvungna att vila. Självklart. Vi kollade på film medan vi vilade. Eller ja, Dilek kollade. Jag sov ^^, Det var härligt. Efter allt detta så började vi plugga. Vi pluggade och diskuterade i 2 timmar sen kännde vi oss klara! Lix great, det tog bara 2 timmar att fatta allt :D

Som alltid efter vi har läst psykologi började vi analysera allt.
Jag och Dilek kan psykologiskt analysera en apelsin i 1 timme -.-

I alla fall. När jag kom hem så gick jag in i köket och allt var borta. Förutom bordet och stolarna.
Som jag kanske har berättat så renoverar vi i lägenheten. Så tydligen ska det komma lite grabbar imorgon och måla! Eller så har vi blivit rånade?! Aja, det hoppas jag inte. Det är ju ett fint bord så de skulle nog ha tagit den med då.


Filip klarade självklart sitt teoriprov. Nu är det bara uppkörningen kvar :D

/Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0