Dumma tunga

Jag kunde inte pierca mig idag. Och kanske kan jag aldrig, min tunga har för många ådror. Dummajävlahortunga.

Har precis kollar på sex and the city i 2 timmar kasnke. Jag skulle plugga massa idag men jag mår fruktansvärt dåligt så jag ska vila i en timme till sen ta itu med det.
Målaren sa att han skulle vara klar till torsdag så på fredag får jag kanske sova till 8! Jag får ju alltid drömma.
På fredag ska jag och Dilek på rättegång. Vi ska göra ett arbete till samhälle om hur det går till på rättegångar. Vi ska gå på en misshandelrättegång ^^. Ska blir spännande.

Min syster och Amanda kommer på lördag. Jag berhöver er så mycket :)

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0