Imse vimse spindel

Hejsan.

Jag har inte börjar på mitt arbete. Har lagat mat och tvättat.
Jag och mamma går runt nere i tvättstugan och kollar i alla hörn om spindlen finns där. Det var såhär att första gången vi var nere i tvättstugan så hittade mamma en stooor spindel i vasken och den kunde inte komma upp. Snäll som jag är så tog jag ut den och la (läs:kastade) ner den på golvet. Och denna spindlen kan hoppa och nu tror ju jag och mamma att det är värsta alien-spindlen och är pissrädda att den ska döda oss. Haha nej, riktigt så illa är det inte. Men det är verkligen stor!

Hur kommer det sig att man hittat så mycket aktiviteter överallt när man har plugg att göra? ^^.
Bläfanfitta. jag måste börja någon gång så det kan lika bra bli nu.
Pusspuss :)
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0