Måndag

Ny vecka. Ska bli intressant.
Har mycket läxor och skit denna veckan men något roligt händer med! Jag fyller år :D
Blir 19. Coooolt!

Har två lektioner idag, en av dom är psykologi! Alltid lika kul.
Jag ska snart börja på en läxa vi har till svenskan idag, har gjort den lite snabbt i skolan så jag ska kolla igenom ifall jag har missat något.
Ska vara hos Dilek om 50 min. Så det finns en del att göra tills det. Men jag hanterar stress väldigt bra faktiskt :)

Min frisör som var bara 10 minuter ifrån mig har nu flyttat till kronprinsen. Och det är långt ^^,
Fast jag behöver i alla fall inte åka dit ofta. Åker dit 2 gånger om året för att färga min utväxt :) Sen så är det min mamma som klipper mig. Hon är inte jättebra men det är ju bara hår, det växer ut igen.

Ha en fin dag allihopa! :D
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0