Måndag

GOMORGON!

Igår var jag med min fina pojkvän! :)
Han stog i köket och gjorde mat när jag kom upp mot honom (bakifrån) och skulle ge honom en kram. Han hörde inte mig men såg att något rörde sig i spegelbilden i fönstert. Han gör en väldigt fin ninjaspark mot mig och skriker till.
Jag börjar ju såklar skratta så att jag nästan kissa på mig och Filip skäms lite och skrattar till. Han sa att jag inte får skrämas längre (det var andra gången denna helgen).
Det var ju faktiskt inte meningen att han skulle bli rädd och det var jag som fick en ninjaspark mot mig. Mest mig det är synd om egentligen. Filip, allt jag vill ge dig är kärlek.

Idag är det måndag, en helt ny vecka är framför oss! Ta veckan med spänning.
Massa skola och mycket jobb. 2 månader till studenten. Till helgen åker jag kanske till min syster :D HEJ JENNIE!
Kl 08.30 ringde telefonen idag. Jag låg i sängen och vägrade svara och den som ringde vägrade lägga på.
Jag reste mig tillsist och det var folktandvården som vill att jag ska komma dit och göra en koll. Dom vill se hur det går med min... bettskena. :(

Har två lektioner idag sen vet jag itne vad som händer.
Ha en fin dag <3
/Jonna

Kommentarer
Postat av: Mr.Big

Asså det kommer sluta med att jag skadar dig om du fortsätter haha! Tänk om jag söndermanglat ditt nylle med min fot där :O

2009-03-16 @ 14:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0