Måndag

Hejsan.

Jag har varit i skolan och gjort en redovisning i bild. Det gick bra :) Åkte hem igen för jag orkar inte sitta där själv till jag börjar kl 1. Sååå, jag ska dra om en timme igen ^^,

Kl har inte ens blivit 12 och jag har redan ätit en halv chipspåse. Jag måste sluta med sånt. Mår så illa av att äta chips och godis. MEN DET ÄR SÅ GOTT! :( Dumma snacks.


Idag är det som sagt måndag. Prov i psykologi imorgon så idag blir det plugg. Kanske pluggar jag med Dilek eller så pluggar jag själv på mitt rum, heeeelt ensam. (rädda mig Dilek)


Don't go breaking my heart
I couldn't if I tried

OOOOOOOOOOOHOOO



Saker ni inte vet är att min älskling har teoriprov idag och imorgon har han uppköring! :D WOHO ÄLSKLING.
You are gonna kick ass.
Min älskade ska få körkort <3

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0