Mig själv och mina böcker

Hejhej.

Nu är jag hemma igen. Ska snart börja laga lite mat. Det blir pasta med grönsaker! :) Mums.
Skolan var bra idag. Roliga lektioner och så :) Hade psykologi idag. Dilek sa typ "...utlösning till det.." Jag började asgarva för just då var ordet utlösning så sjukt roligt! Min lärare kollade lite skumt på mig och sen sa hon "vi kan säga utlösande faktorer" detta hjälpte inte så mycket. I mitt huvud fanns utslöning :P
Haha.

Idag ska jag vara för mig själv. Jag ska läsa klart Berny Pålsson´s bok "känn pulsen slå" och sen ska jag börja på Caroline L Jensen´s bok "Champangeflickan" .
Nu är jag superhungrig och ska börja med maten!
Puss på er.
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0