Miss trötter

Hello.
Jag hade egentligen inte ork att blogga idag men jag var ändå tvungen att sätta ett arbete på mitt skolmejl so here i am.

Idag var jag med Gustav. Var öööööverlängesen jag träffade honom. Det var kul och lagom mysigt. Vi tittade på Yes man med Jim Carrie. Jag gillade den :P Kanske inte världens bästa komedi men allt måste inte vara perfekt hela tiden :) Ibland vill man ha den medelmåttiga.

Har varit rätt så utmattad idag, sov inte tillräckligt. Det är en sån där klassiker bland dagens ungdomar, att helt enkelt skita i sovrutiner :P Haha, som om vi vore superwomans and mans. NIX. Vi har lika stort behov av sömn som alla andra. Men vi kopplar bara inte lika snabbt som dom andra. Internet kanske suger ut våran IQ? Scary >.<

Nu har jag haft en gullig stund med pappa framför tv'n. Ett plus i kanten är en kopp te. Det går inte en dag utan att jag dricker te. A bit addicted? :) Men te är iallafal inte lika dåligt som kaffe. Fast jag MÅSTE ha en kopp kaffe på morgonen, för att genom smaken fatta att nu jävlar är det dags att gå upp. Hehe.

Ta hand om dom ni älskar och även dom ni inte älskar, för livet är för kort för att levas i ett skådespel.
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0