Onsdag

Hejhej.

Som ni vet hade jag och min pojkvän 1 år igår. Det var jättemysigt, han hade tänt ljus i hela rummet och på bordet hade han gjort ett hjärta av ljus!  Gullebulle :D
Vi gjorde inte så mycket igår, spelade lite tv-spel. Det blev fotboll och var superkul tills det började krampa i min tumme och då fick vi sluta spela, det blev 4-2 till mig ^^, jag är bäst på allt.
Sen fick jag preeesenter :D! 2 tröjor och löften om att han ska köpa ett par skor och mer kläder till mig. Typ som kuponger som jag kan lösa in när jag vill ha ngt ^^. Det var massa kuponger med olika saker, men vi behöver inte gå in på detalj. Snällsnälla pojkvän, jag älskar dig! Haha nu lät det säkert som att jag älskar honom bara för att han ger mig saker men så är det självklart inte.
Haha, i alla fall!
Av mig fick han en stjärna som han blev väldigt glad över.

Vid 10.00 imorse ringde Dilek och ville jag skulle komma, så jag kom snabbt som fan och där har jag spenderat dagen. Vi tog en promenad med Azra på kvällen. Det var skitkallt men trevligt.

Just det! Jag och Dilek hyrde film innan idag. Vi såg Låt den rätte komma in. Ni vet den svenska vampyrfilmen. Den va mysig :)
/Jonna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0