Sailor moon <3

Hejhej :)
Jao, fina flickan fyller år idag. En STOR flikka :D:D Hon kan knyta alla sina 30 par skor själv ;) HAHAHA :P skoja. nä, förresten, inte om det där med att hon har ex antal oändligt många skor :P Men hon är ändå gullig.

Ni undrar säkert över rubriken jag valde... Jo, det är så att Jonna köpte ju en klänning, hrm, igår? Och hon ljög inte när hon skrev att både jag och hon älskar den. Jag tycker att den är Sailor Moon/Sailor inspirerad. Helt gorgeous helt enkelt! Iaf på Jonna ;D

Idag har jag för en gångs skull fått chilla. Var och badade för nån timme sen och det var sååååå skönt! Badkar åt folket!!
Seeeen kollade jag på tv typ nån timme. Såg den där "lie to me". Jag gillar såna dära kriminella serier, sålänge det inte är Beck (A)

Ja just det ja! Köpte 2 par strumpbyxor samtidigt som Jonna köpte klänningen. Jag fick ett par i svart, bra som grund, och ett par i illblått. Min mormor gillade dom blåa :) Hon är så himla söt.

Nu ska jag titta på dokumentär om djur och sånt. I know, such a nerd.... *ser söt ut i mina alldeles för stora glasögon*

Fyll inte år på en onsdag för då lär puben stänga tidigt

//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0