Sol och ABBA

Hejhej.
Igår var jag och hämtade paketet som jag och min mormor hade bställt från Ellos men tyvärr kom varken min klänning eller min bikiniöverdel. Jag fick bara bikinibyxorna :P HAHAHA Lix, fan. Det stod att dom kommer 25'e april. Men det är väl ändå lika bra. Jag kan ju inte använda bikinin än i och med vi trots allt är i Sverige, och även klänningen är en sommarklänning. Tills april är det nog lagom varmt att använda klänningen åtminstone :)

Sen var jag lite med Marlene och hon gav mig åter igen nya böcker att läsa. Jag har typ 10 böcker jag vill läsa på samma gång. ÛBERJOBBIGT :P Min törst släcks inte =/

Idag hann jag i alla fall läsa ut boken Historikern och den var superbra. Med en massa historia och Dracula :) Hihi
Mjo, jag var ju dum och skolkade rättskunskapen så jag börjar samtidigt som Jonna. Ibland har man helt enkelt inte motivationen att leva som man lär. Okej då. Jag har inte haft motivationen till att gå på rättskunskapen nu i 3 månader. Fyfan för mig :(

Nu ska jag ringa Jonna och se vad hon gör eftersom hon aldrig svarade på mitt sms igår. Antingen skickade jag till fel person, eller så är henens mobil paj, eller så ville hon inte svara :P Haha. Hoppas jag inte är mobbad =(

Just det ja. Det är sol ute och det är helt underbart! Undrar om jag borde ta med mig solglasögon ellerom det blir som förra gången det var sol. Då blev det mörkt efter en halvtimme för jääääättestora moln täckte hela min fna stad Malmö :P
ABBA hörs i högtalarna <3

Skolka inte så nära studenten

//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0