Söndag

Hello! :)
Jag och Filip kollade på film igår, en skräckfilm. Den heter Inside. Jag och Filip tyckte att det var obehaglig. Det var inte direkt äcklig utan en film som kan hända i verkligheten. Eller ja, minus de saker som var överdrivna ^^,
Men ni borde se den!

Jag ringde och väckte Dilek för en kvart sen. Hon ska komma till mig och vi ska leka lite.
Ikväll ska jag dra hem till Filip igen.  Jag har en väldigt fin dag framför mig.

Och azra, stella, habibi. Jag saknar dig förfan.
Att vi aldrig kan hitta en dag som passar oss båda. Hur det än blir eller vad vi har för planer denna vecka måste vi försöka träffas ^^, 10 minuter är allt jag kräver. Det är ju sol nu. Vi kan ta med oss saft och kakor ut på gården :)

Hoppas ni också har en toppen dag!
Btw Dilek, skorna är underbara! fyfan, jag är kär.

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0