Tisdag

Hej!

Tisdag idag, det innebär att jag endast har 1 lektion! WOHO.
Jag börjar tvätta om en timme vilket känns mindre kul men det behövs ^^,

Vi ska renovera köket och idag började det. Så nu står det en man som pratar svengelska i köket och river ner kakel.
Ibland sjunger har lite och låter väldigt glad. Trevligt värre :)
Jag berättade för er att jag kanske skulle åka till Jennie i helgen men det blir inte av. Mamma och pappa ska åka och titta på ett hus, vilket jag itne förstår. Vi håller ju förfan på att renovera denna lägenheten. Vilket är helt onödigt ifall vi ändå ska flytta.
Så det blir inget syster i helgen vilket gör mig väldigt ledsen. Mamma sa att vi ska åka nästa helg. Men jag kan ju inte vara säker :(

Idag blir det troligtvis lite lek med Dilek :)
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0