Tisdag

Gomorgon.

Jag har varit vaken sen 7 idag med. Fyfan, detta är otroligt jobbig. Det är inte så jobbigt att gå upp tidigt utan mest att jag bara får sitta och vänta hela morgonen på att jag ska iväg. Jag går eftermiddagar på cyber så jag börjar inte förrens sent på eftermiddagen. Det tidigaste jag börjar är 11, det är onsdagar och torsdagar. Idag börjar jag 15.00.
Så det är väldigt dryg att bara sitta en hel morgon och inte göra ett skit.

Idag ska jag träffa Dilek kl 13.00. Vi ska till body art och pierca oss. Dilek ska pierca örat och jag tungan. Hoppas jag i alla fall. Jag har försökt i snart 1 år men mina ådror under tungan är för stora och sitter för tätt ihop. Nu hoppas jag att de har växt ifrån varandra lite. Jag tycker att det ser ut så ^^,
Vi får hoppas på det bästa :) Om det går att så kommer jag bli otroligt glad. Jag har velat göra det sen jag var 16 och jag är 19 nu.

Efter skolan ska jag vara hemma. Jag har vissa saker som ska in imorgon. Men det skulle egentligen varit inne för en vecka sen. Så jag får ta itu med det idag. Tråkigt nog.

/ Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0