Torsdag

Hej anusbarn.

Denna dagen har varit helt okej. Vi hade en stadsvandring på staden och framtiden i 2 timmar. Det var så sjukt jävla kallt. Hela min nedre kropp domnade bort och jag kände inte ett piss samt mina fingrar var borta. Detta var mellan 1-3 och jag är fortfarande lite frusen. Jag håller nog på att bli sjuk.
Vår sista lektion var inställd och min enda lektion imorgon :D Härligt som fan att vara ledig.

Igår var jag ju med Filip. Vi hade jättekul eller ja, jag hade i alla fall jättekul. Han hällde vatten på mig :(
Haha, nej. Men det var kul med ett litet minivattenkrig. Sen gjorde vi massa annat. Men ni behöver inte veta allt.

Jag sa igår att jag och Dilek ska pierca oss imorgon med vi har skjutit upp det till tisdag istället.
Pengarna kommer då :) Och på lördag ska jag och mamma ha en dag för oss själva :D ska bli supermysigt. Det var längesen vi umgicks.

Ha det fint anusbarn
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0