Dilek is writing ^^,

Hej på er underbara sötsakiga människor.

Det var jäääääääääääääättelängesen jag skrev. Har varit helt off p ga allt pluggande som har skett och så även vissa jobbiga händelser som jag inte vill ta upp. Det är bäst så både för er och för mig :) Inte desto mindre så tycker jag om er!
Nu är det bara några få saker kvar att lämna in och det är SÅ nära tills vi tar studenten.
Våran skola har valt att betygsbedömande saker ska vara klara senast den 27'de och det menas med att vi har en vecka ledigt innan studenten! WOHO! GO CYBER <3

En människa får väl göra bort sig ett antal gånger per dag, va? :P
Haha, jag har varit rätt så pinsam på sistone but i still am pleased with myself! :) Ett exempel är ju den lördagen då jag och Jonna var på hennes brors spelning och jag blev liiiiiite för full och jag har enbart mig själv att skylla på. Som tur var så fanns det inte otrevliga människor på vägen hem så det blev ett lungt sätt att ta sig hem.

Jag ser att Jonna iaf har varit lagom bra på att uppdatera och jag är så tacksam för att du inte pratade om bloggen, gumman. Trots att jag inte har varit här på länge. Ibland måste man prioritera i sitt liv och det fick jag göra. Det är inte som att vi tjänar pengar på denna bloggen såsom vissa stora bloggerskor gör. Men även om jag hade fått betalt så hade jag nog även då valt att ta paus från bloggandet en viss tid. Trots den tomma summan från bloggen så älskar jag den eftersom det är mitt och Jonnas och om vi nån gång måste vara ifrån varann en längre tid så är bloggen ett underbart sätt att snacka genom. Klart att alla kan se det då men vi har inte så myclket at dölja. Eller hur, Jonna? ;) Hehehe...

Idag på bussen till skolan så ringde någon till Jonna och hon började låta sådär pipigt och sa ungefär "men nääääää, jag ville vara där. oooooooooooowh" och jag undrade såklart vafan hon menade :P Sen fick jag veta att en av hennes pojkväns fiskar höll på att föda right now och hon ville vara med och titta på miraklet när nytt liv kommer till jorden :) Cute.

Nåja, jag ska inte skriva nån novell här, inte. Idag blir det Harry Potter med Jonna men innan hon kommer tänker jag städa mitt rum och byta påslakan. Måste bli rent, rent, rent för snart börjar dammtussarna leva! Och vi har ju alla sett på det där tv-programmet där dom 2 kvinnorna går till andras hem och städar som om det vore liv och död. Synd att jag inte har nån sån fin städ-kit med rosa handskar och en mopp med blommor o.s.v. men man får ta vad man har :)

Visa alltid uppskattning gentemot en hjälpande hand (tillägnad Elin på min skola)

//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0