Måndag

Hejsan.
Idag är det måndag. Det känns ju trevligt med en ny vecka.
Helgen var rolig. I fredags hade jag och Dilek det mysig med pussel ^^, Vi kollade också på film men kan inte riktigt minnas vad vi kollade på. Men jag är nästan säker på att vi kollade på film.
I lördags hade min bror spelning och jag var självklart där, jag hade med mig Dilek. Vi hade superkul och skrattade hela tiden. Vi träffade även Azra en stund, puss på dig! Efter spelningen åkte jag hem till min fin fina pojkvän för att sova hos honom. Vi gjorde inte mycket men det var mysigt. Vaknade hos Filip i söndags och gick hem. Bakfull, svag och skakig. Sen sov jag lite till och blev mindre bakfull. Jag och Dilek bestämmde oss för att åka till pildammarna och njuta av det fina vädret. På kvällen kollade vi film sen la vi mer pussel :P

Hur har ni haft det? Jag frågar fast jag vet att ni inte kommer svara. Tråkigt jävla människor.

Idag ska jag vara hemma och plugga. Det ska inte bli kul.
Ha det fint
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0