Måndag

Hejsan! :)

Hade 1 lektion idag. Det var bara jag och Dilek där. Det var skönt.
Efter skolan åkte jag och Dilek till en affär som var lite udda men helt okej ^^, Efter det blev det en second hand affär.
Jag köpte lite böcker som vanligt. Jag har så mycket böcker nu att jag snart måste köpa en ny bokhylla. Tummen upp!

Idag ska jag bara va hemma och plugga. Ska försöka få klart 2 arbeten idag. Vi får se hur det går.. Har inte ens börjat och är redan trött.

Den 27 maj är sista dagen för alla inlämningar och prov. Så den 27 är sista dagen i skolan för min del. Ska dit den 5 juni och ta studenten. Så det är väldigt få dagar kvar av skolan. Härligt som faaaan :)

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0