Måndagkväll med måndagsbarn

:) Jag blev precis klar med min reklamananlys som jag ska redovisa på onsdag. Skönt att få det avklarat. Jag valde en reklam med Sony



Finfin, eller hur? :)
Det kommer säkert gå bra.

Idag har jag träffat Azra en stund vilket var väldigt skönt. Vi satt på en bänk och pratade.
Innan Azra steg in i min dag var jag med mamma på Netto, yeah. Tummen upp för netto! Maaaaaaaaat <3

Jag har haft en fin dag idag. Väldigt fin trots alla mina uttbrott. Tur att jag har människor runt om mig som accepterar mig precis som jag är för jag vet att jag kan vara svår att ha som vän, flickvän eller familjemedlem.

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter. Njut av ert liv.
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0