Onsdag

Hihihi hej!

Igår hade jag körlektion och det var allt ;D Härligt. Körlektionen gick jättebra och det var kul. I och för sig är det alltid kul att köra när det går bra ^^,
Efter körlektionen åkte jag hem till Filip och lekte lite. Gick hem och träffade Azra a.k.a STELLA! :)
Seeeen gick jag hem till Filip igen. Hihi, det var en trevlig dag igår.

Idag har jag skola i 5 timmar sen ska jag hem och försöka göra klart mina filmuppgifter som är otroligt mkt försenade. Ska se om jag kan va med Dilek också. Vi har faktiskt inte varit på 2 dagar nu! O M G LIX.
Min redovisning är idag. I svenska c. Usssscccch jag hatar att redovisa. Jag hoppas i alla fall att det går skitbra! ;)

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0