Söndag

HEJ!! :)

Jag har inte skrivit på 4 dagar. JAG ÄR SÅ DÅLIG :(

iaf. I helgen har jag varit med Dilek. Som alltid. Vi har bara suttit inne och kollat på tv och på film.
Idag har vi pluggat lite på projektarbetet som vi ska redovisa på tidag, kl 10.00. Jisses, 10.00! Jättetidigt :( Men det kommer säkert gå sjuuuukt bra.

Snart är det student och pappa börjar blir lite orolig? wtf lix? Han frågade idag om min klänning och vilken färg jag ska köpa och så säger han till mig att jag inte ska köpa svart då man inte ska ha det. Helst något ljust, det är vad han sa till mig.
Detta är inte alls likt min pappa. MEN, det är snällt att han bryr sig :)

Hoppas ni har haft en fin helg! :) PUSS PÅ ER.
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0