Söndag

Hejhej! :)

Vet ni vaaad?! Amanda är frisk igen. helt otroligt! Jennie ringde igår och sa att allt var bra igen sen fick jag prata med Amanda.

Amanda: HEJHEJ!
Jonna: Hej Amanda!
Amanda: Hej Jonna! (låter mer som onna)

Jag blir så glad av henne. Sen så skulle hon prata med min mamma efter kanske en halvtimme då.
Amanda: HEJ!
Mamma: Hej Amanda. Mår du bra?
Amanda: ...... inte onna.

Sen fick Jennie telefonen igen.
Hihihihi :D


Idag ska jag bara vara hemma. Skulle egentligen varit med Filip men han behövdes på andra håll. Vi ska träffas på onsdag istället. Och på onsdag är min sista dag i skolan. Tar studenten den 5 Juni men allt arbete och skit ska vara inlämnad senast på onsdag så efter det skiter jag i skolan :D YEY!
Jag är glad.

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0