söndag

Hejhej! :)

Jag har haft en väldigt bra helg. Denn började i fredag hemma hos Dilek. Hennes föräldrar skulle inte sova hemma så vi hade lägenheten för oss själva. Vi drack vin och dansade tills vi inte kunde dansa mer :) Suuuperkul kväll med min raring.
Sen lördags, igår, var jag ute med min mamma och letade stundentklänning. Vi gick runt i 5 timmar men hittade inget. I alla fall inget till studenten ^^, Sen på kvällen var jag med Filip. Vi kollade på någon film, den var helt okej. Lite blod och en psykad kille. Hade det i alla fall mysigt med Filip.
Idag var jag och mamma ute och letade igen. Vi åkte till lund idag för att leta. Vi gick vilse lite men vi hade jättekul. Såå fint väder idag! :)
Jag hittade en klänning idag. Den är söt.
Ikväll ska jag vara med mig själv! Jag har hyrt en film som jag ska se lite senare. MYSPYS!

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0