Torsdag

:) HEJ!

Idag ska jag på ett föredrag på malmö högskola. Det ska bli intressant.. kanske :P
Det ska handla om EU och så ska vi får lära oss mer om valet som kommer nu i sommar. 7 juni?

Efter skolan måste jag plugga. Jag måste verkligen, har skjutit upp det i två dagar nu. Men det är lika bra att få det klart så jag slipper tänka på det. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva och det är helt tomt i huvudet på mig.

Jag pratade med min syster i tisdags. Hon sa att Amanda kalla på mig och frågar efter mig nästan hela tiden. Hon säger "Jonna här" med lite bebisspråk i det hela såklart ^^, MEN HON SAKNAR MIG :D
Jag blir så glad.

Nu måste jag göra mig ordning, luktar som fan och har smink sen i tisdags :)
PUSS!
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0