Onsdag

Hej :)




Dagarna är samma. Varje dag, hela tiden.
Söker jobb nästan varje dag men får inga svar.
Jag saknar varma kramar och mysiga pussar. Jag vill bo med dig så jag kan få känna tryggheten varje natt.
Allting är bra med dig. Till och med det störiga för utan det skulle du inte ha varit Filip. min filip
Jag hoppas jag får jobb snart så jag får något att göra på dagarna och pengarna är också väldigt bra. Pengar är alltid bra. För pengar innebär skor. Och skor mår jag alltid bra av. 
Jag saknar att vara hos syster.
Amandas skratt som sprider en glädje som knappt går att beskriva.
Syster kommer till Malmö i november och då ska vi gå på stan och dricka överdrivet mycket kaffe.

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0